OKOS Telefonközpont

OKOS Telefonközpont: az Ön telefonközpontja!

Mielőtt elmondjuk, miben tud Önnek, és a cégének segíteni egy OKOS Telefonközpont, el kell
felejtenie azt, amit eddig a telefonközpontokról tudott. Ezek a rendszerek hatékonyan és
észrevétlenül szolgálják cégét, a hívások mindig az illetékes kollégához kerülnek házon belül és
házon kívül is.Az OKOS Telefonközpontok internet alapúak, éppen ezért csak előnyeik vannak.

Olyan előnyeik, amelyek az Ön cégének is versenyelőnyt adnak majd.

Hogyan működik az OKOS Telefonközpont?

Az OKOS telefonközpont internet alapú szolgáltatás, mely számos kényelmi, biztonsági, és a cégét a konkurenciájával szemben versenyelőnybe hozó funkcióval bővíthető. A telefonközpont hatalmas előnye, hogy a szolgáltatásai sosem avulnak el, és szinte bármilyen egyedi kérését meg tudjuk oldani.

Milyen egy OKOS Telefonközpont?

Képzeljen el egy olyan telefonközpontot, melyhez nincs szükség technikai beruházásra. Nem kell új munkatársat felvenni,
betanítani, viszont garantáljuk, hogy olcsóbban fog telefonálni. Sőt, ha másik OKOS telefon központot hív, akkor ingyenes
is lehet a telefonálás! A telefonközpont grafikus felülete bármikor, bárhonnan elérhető. Az OKOS telefonközpontnak
szinte csak előnyei vannak a hagyományos telefonközponttal szemben.

Úgy gondolja, hasznos lehet Önnek egy OKOS Telefonközpont? Várjuk a megkeresését. Kattintson!

Miért jó Önnek egy OKOS Telefonközpont?

A mi OKOS Telefonrendszereink alkalmasak arra, hogy teljes körűen
kiszolgálják cége telefonálási igényeit, olcsóbban, mint eddig.


Képzelje el, hogy nem csak olcsóbban telefonál, de a munkájához kevesebb munkaerő
(például recepciós) szükséges, emellett nincs egyetlen elmulasztott bejövő, vagy kimenő
hívás sem. A CRM rendszernek köszönhetően a munkatársai információkat, státuszt,
megjegyzéseket tudnak a bejövő, kimenő hívás mellé írni, így a térben, időben máshol
dolgozó munkatársak (pl key account managerek, ügynökök, raktárosok) egyetlen,
közös rendszerben látnak mindent. Miközben Ön, mint cégvezető, minden bejövő,
kimenő hívást (sőt, a státuszukat is) lát, így optimalizálhatja a feladatokat, ellenőrizheti
a munkatársakat, vagy rápillantanthat a projektre.

Egy konkrét példa: így segítette az OKOS Telefonközpont a vevőszerzést

Az egyik ügyfelünk - egy fogászati rendelő - OKOS telefonközpontjára akkor érkezett egy bejövő hívás, amikor mindkét recepciós foglalt volt. Soha senki nem tudott volna a hívásról, ha nincs OKOS Telefonközpont, mely jelezte a recepciósnak a nem fogadott hívást, így Ő visszahívta az ügyfelet,
aki SOS ambuláns kezelést szeretett volna. Így nem történt ügyfélvesztés, sőt, az ügyfél elégedettsége kimagaslóan magas volt, hiszen „törődtek vele, visszahívták” azok után, hogy ő már letett erről.

Mekkora cégeknek jó az OKOS Telefonközpont?

Kis- és Középvállalati megoldások

A Kisvállalati Okostelefon központunkat kisebb, és közepes méretű vállalkozásoknak, akár induló cégektől a call centerekig mindenkinek ajánljuk. Az Okostelefon központunk árát, szolgáltatási keretrendszerét is úgy alakítottuk ki, hogy szinte biztosak vagyunk abban, hogy az Ön cégének is megéri.

Nagyvállalati megoldásaink

Nagyvállalatoknak, a Nagyvállalati Integrált rendszerünket ajánljuk, akár speciális modulokkal, azért, hogy minden szervezeti egység a neki megfelelő szolgáltatást kapja. A nagyvállalati OKOS-telefonközpontoknak számtalan igényt kell úgy kielégíteniük, hogy a különböző szervezeti egységek hatékonyan tudjanak egymással kommunikálni ezért ebben az esetben több olyan fontos szempontot is figyelembe vettünk, mint a hívások visszakereshetősége, ellenőrizhetősége és a telefonköltségek kontrollálhatósága.

Speciális területek

Természetesen készek vagyunk a speciális területek – például egy Call Center, szálloda, vagy élelmiszerbolt (FMCG kategória), vagy egy szállítmányozási vállalkozás egyedi, egymástól eltérő igényeinek kiszolgálására is.