IP Portal

IP Portal: nincs több ügyfélvesztés

Ön szerint mennyivel könnyítené meg a munkáját, ha egyetlen felületen
látná a cége minden kimenő, bejövő telefonhívását, azok státuszát, az SMS-eket:
minden céges kommunikációt? Ha az IP Portalnak az lenne az egyetlen előnye,
és emiatt soha többé egyetlen ügyfelet sem veszítene el: már ezért megérné.

De ez csak az egyik előnye a sokból.

Pontosan mi az az IP Portal?

Az IP Portal egy könnyen kezelhető, és átlátható telefonos felület, mely segítségével sokkal hatékonyabban tudja a cége kommunikációját intézni, felügyelni, hiszen egyetlen felületen
látja a bejövő hívásokat, a kimenő hívásokat, azok státuszait, a hozzá írt megjegyzéseket,
vagy akár a kimenő, és bejövő SMS üzeneteket is.

Az IP Portal napi 24 órában, fáradhatatlanul dolgozik a cége sikeréért.

Kell-e telepíteni az IP Portalt?

Igyekeztünk az IP Portal használhatóságát a lehető legjobban leegyszerűsíteni, éppen ezért az IP Portalt nem kell
telepítenie
, sőt, beállításokat sem igényel. Ez egy felhő alapú rendszer: Ön bármikor, bármilyen eszközről, egy
kóddal be tud lépni a rendszerbe, és azonnal tudja használni. Nincs szükség extra szakemberre, munkatársra.

Kattintson ide, vegye fel velünk a kapcsolatot, és tudjon meg mindent az IP Portalról!

Mikor dolgozik Önnek az IP Portal?

Az IP Portal éjjel-nappal Önnek, Önért dolgozik. Nem kell reggel elindítani, és nincs szükség arra sem, hogy este kikapcsolja. Az IP Portal a háttérben – akár az Ön beavatkozása nélkül is – folyamatosan gyűjti /naplózza a ki-bejövő hívásokat, SMS-eket, de nem csak gyűjt, és naplóz, hanem rendszerez is, ezáltal a hívások, üzenetek könnyen visszakereshetőek, és kollégái kommentjei azonnal megjelennek. Az IP Portalon belül Ön beállíthat jogosultságokat is: eldöntheti, hogy ki, és milyen információhoz fér hozzá.

Szeretné megismerni az IP Portalt? Kattintson, és vegye fel velünk a kapcsolatot.